Bröllopsinspiration.



Phuket kl. ska sluta skriva vad klockan är så här sent ;-)

Jag blev så bröllops inspirerad idag att jag surfat runt lite och tittat på klänningar etc (samtidigt som jag tittar på schlagers på TV)  och det här är faktiskt den första bröllopsklänning jag sett som har FICKOR!

Jag älskar fickor på klänningar så det här märket (Amsale) ska jag absolut komma ihåg den dagen då det är dags...!


VACKER tårta! den skulle bara ha varit rosa.... ljus puder rosa... ;-)

När jag gifte mig hade jag en flera våingar vit tårta med röda & rosa rosor på. Önskar SÅ att jag hade bilder så jag kunde visa men "på den tiden" hade jag inte digitalkamera tyvärr.

Till er som ska gifta er i sommar vill jag bara säga en sak:

NJUUUUUUUUUT av planerandet och alla förberedelser för även den tiden är minnen för livet...!  :-)

Kommentarer
Postat av: Wedding Anna

Åh vad kul att du har lite "bröllopstema" på detta inlägg :-) För vår del är det nu BARA 10 dagar kvar. Längtar.. Håller precis nu på at gå in mina skor så jag ska slippa skav på stora dagen.. :-) Hoppas ni får en skön dag och att ni passar på att njuta nu sista veckan innan hemfärden till Norge! Massa kramar, Anna

Postat av: grombaben

Åh, så morsomt at du skriver om bryllup! Jeg skal (endelig, etter 8 år:) gifte meg med min kjæreste! 27. sept blir vi mann&kone, og det er MASSE å bestemme, jeg må innrømme at jeg ikke har kommet så langt.. Men fargetemaet er klart, rosa, sølv og hvitt:) Så spennende med din nye buisness, jeg håper selvfølgelig at du skal starte butikk igjen, er så trist for at jeg aldri fikk med meg Gizmo&co!

KLEM;)

2008-05-21 @ 09:00:48
URL: http://grombaben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91