After beach..


Oss på Kata Noi beach idag. Bikini köpt i Phuket, solglasögon från Dior köpta i Oslo.

Phuket kl. 22.35, måndag kväll.

Vi kom precis hem! :-) efter en låååååångt HÄRLIG och helt  UNDERBAR dag på Katathani resort precis vid beachen :-) Först badade och solade och softade vi och sen såg vi på solnedgången med våra nya vänner från Australien som vi lärt känna och sen åt vi super god & TREVLIG middag med dem till ljudet av vågorna.... Det var bara helt FAB! :-)

Jag skriver mer strax och visar bilder och berättar vem som vunnit tävligen för det är ingen risk att jag somnar bort bloggningen eftersom  hjärtat somnade i taxin och sover gott nu så jag ska bara ta en dusch och hoppa i Juicy kläderna och sen är jag klar för bloggning! :-)

Hopppas att du också har haft en FAB dag!?

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Åh vad härligt:)!



Satt precis och kollade in tv4 på nätet och reportaget om SATCfilmen som visades igår, blev så sugen att jag nu försöker mätta premiärlängtan med lite avsnitt från boxen, härligt!



Hoppas att du får en fortsatt härlig måndag!:)

Postat av: victoria

Ni ser ut att ha det så himla mysigt, vill också till paradiset ;-) Ha det bra!

2008-05-19 @ 18:50:46
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Låter som om ni har haft en underbar dag! :)

2008-05-19 @ 18:58:47
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej,



Jag har försökt mejla dig, men det bara stuttsar tillbaka.

Var kan man nå dig? Det gäller några thailand frågor.



Hoppas du kan svara på dem.



Hälsar

sanna

2008-05-19 @ 19:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91