Vi softar på balkongen..!

168397-2670
Jag & hjärtat softar på vårt hotellrum igår ...

Phuket kl. 18.20, måndag kväll, soligt ute och +32,3 grader..

Nu softar jag och Johanna ute på balkongen efter en lovely dag på beachen :-)  Jag fick LYXIG post av min mamma idag, mina favvo blader. "mama" & "Family Living" (TACK snälla mamma!) så jag har legat och myst med dem i min solstol idag (bildbevis kommer senare ;-)

Det är härligt att vara på stranden men oj! så sandig man bli så nu ska jag och hjärtat hoppa i duschen här och tvätta bort sanden bakom öronen :-)

Jag hoppas att solen skiner hos dig också idag och att du får vara lycklig!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej
va mysigt ni har det. Fin klänning/Tunika du har, du skriver jämt vad du har på dig
men inte nu. Ha det bra! Åsa i Sverige.

2008-03-10 @ 14:40:52
Postat av: AnnaStina

Åsa -
Förlåt, jag missade :) Jag har på mig klänning från Nolita och Johanna har klänning från Ralph Lauren. TACK för ditt trevliga inlägg. Kram! :)

2008-03-10 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91