Sov gott!

168397-2818
Bilden är från vårt vackra hotellrum i Singapore. I Johannas säng hade de ställt ett litet "kit" med Johnson´s baby wipes, talk, shampoo och bodylotion. Jag älskar sånna små detaljer! (som ni ser är sängen bäddad för en liten baby, så vi sänkte så klart ner den så att den passade Johanna).

Phuket kl. 00.30, natt mot tisdag.

I kväll har jag inte hunnit allt jag tänkt mig så jag får presentera vinnaren i min tävling imorgon och då ska jag även visa lite shopping :-)

Men nu är klockan så mycket att jag måste gå raka vägen till sängen utan att passera alla blader, sköna soffan eller svt-Europa som just nu visar barntv (Bolibompa går ju kl. 24.00 här) så jag får önska dig en riktigt mysig kväll också säger jag som Mr.Luuk alltid säger...

"Imorgon är en annan dag."! :-)

God natt & Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vilken service det var på det hotellet! :)

Postat av: Mia

Det är himla inspirerande att läsa om dej och din familj. Och din dotter är ju bara bedårande söt. Kram

2008-03-24 @ 20:00:06
URL: http://toneravbrunt.blogspot.com
Postat av: Maria

Såg Björn Gustavsson på Parlamentet ikväll och som vanligt var han undrbart kul (och söt ;)Rummet är verkligen fantastiskt, sov så sött :)!

2008-03-24 @ 22:06:30
URL: http://mimmi84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91