Soooolig dag.

168397-2844
Det var så härligt på Karon beach idag. Knall sol, varmt och ovanligt lite folk. Jag tror att många helt enkelt tyckte att det var för varmt....

Phuket kl. 00.30, natt mot lördag.

Det har varit några hektiska dagar nu med lite tid över men det ska vi egentligen vara glada över för tänk om vi inte gjorde något alls`... vad skulle jag då skriva om? ;-)

Idag har vi super myst på Karon Beach och sen har vi haft en jätte trevlig middag här hemma. Jag ska berätta mycket mer imorgon för nu är det sängen som gäller.


Johanna busade på min mage och gjorde "pruttljud" och skrattade så att hon kiknade :-) Det var knallblå himmel och lite folk = lovely.

Nej, nu ska här sovas.

God natt & sov gott alla underbara! ♥

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej! När ska du presentera vinnarna i påsktävlingen?

2008-03-28 @ 17:56:09
Postat av: Hanna

Låter som ännu en mysig dag i Thailand!

Postat av: Marie

Another day in paradise:)

2008-03-28 @ 19:07:19
Postat av: Sara - Dagens positiva

Gud så härligt det låter med en soft dag i solen! :)

2008-03-28 @ 20:03:48
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej Anna-Stina!
All njutning till dig med sol och bad men undrar som Elisabeth när du skall presentera vinnaren, min sessa som blev 1 år i ons väntar spänt på om vi vunnit tävlingen!! ;)
Ha de!

2008-03-28 @ 20:24:43
URL: http://studentmamman.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej Anna-Stina!
All njutning till dig med sol och bad men undrar som Elisabeth när du skall presentera vinnaren, min sessa som blev 1 år i ons väntar spänt på om vi vunnit tävlingen!! ;)
Ha de!

2008-03-28 @ 20:24:49
URL: http://studentmamman.blogg.se
Postat av: Lisa

Varför tittar du aldrig in i kameran? På alla bilder så tittar du på Johanna istället.

2008-03-28 @ 21:42:26
Postat av: Ellinor

Skulle göra vad som helst för att få byta plats med er just nu. I Göteborg skiner ingen sol utan ger oss mest grått och kallt slaskväder.Kram*

2008-03-28 @ 23:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91