Singapore skyline.

168397-2645
Jag fotade genom taxi fönstret i farten...

Singapore kl. 23.10, torsdag kväll.

När man ser den här bilden så kan man nästan tro att det är Manhattan man ser. Men icke-sa-nicke det är så klart Singapore. Jag fotade bilden från taxin när vi åkte från flygplatsen till vårt hotell. Det är bara så coolt med skyskrapor! :-)

image2646
Jag & en Johanna som fortfarande var lite småtrött efter resan. Vi sitter i taxin från flygplatsen.

Som ni ser på den övre bilden så var det inte så mycket sol när vi kom hit... Och jag kan säga så mycket som att vi ännu inte sett solen sedan vi kom hit så det var  T U R att jag packade ner ett par jeans till mig och en långärmad klänning till Johanna "just in case" för de behövs här.

Det har regnat en hel del både igår och idag och vi saknar regnskyddet till vagnen som blev kvar i Phuket (för det har jag ju inte använt sedan vi reste ner 13 december..!) och inga paraplyer tog vi med heller för vi trodde ju som sagt att det var kanon väder här.

Men jag känner på mig att solen har lust att titta fram imorgon för då är det en ny härlig dag! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Tur att ni tog med "just in case"-kläder. Det är inte kul att gå runt och frysa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91