Shiiiiiiiit.....!


168397-2593
Här är jag och Johanna på väg till poolbaren tidigare i kväll. Johanna var inte alls i form  (trött efter beachen tror jag..) och det var ovanligt svalt ute efter regnet så det fick bli långärmat på Johanna för första gången sedan vi kom hit och jeans på mig.

Phuket kl. 22.20, lördag kväll.

Min plan ikväll var att sitta och mys blogga heeeeela kvällen efter att hjärtat somnat men vad händer? Jag somnar då jag nattar Johanna och vaknar av att JIG ringer på mobilen NYSS! Shit alltså, det var den kvällen ;-) Jag är sååå trött mama på kvällarna, och speciellt de dagar då vi varit på beachen (som idag) ,men inget ont som inte har något gott med sig -  nu är jag pigg inför kvällen Melodifestivalen / Grand Prix som startar kl. 02.00 lokal tid här :-)

Oj, nu kom JIG hem. Återkommer strax!

Kram! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

Gud så härligt ni ser ut att ha det,riktigt avis.

Postat av: Anonym

Hej vännen! Här är det regnigt och riktigt tråkigt. Ha det riktigt mysigt till Schlagerfestivalen inatt- Kram Camilla Y

2008-03-01 @ 16:07:43
Postat av: Sofia

Jippie, då får jag ju nått att göra i väntan på melodifestivalen också ju :-) Läsa massa updates i min favvoblogg!

2008-03-01 @ 16:08:37
Postat av: AnnaStina

Angel-
Ja, vi har det verkligen riktigt härligt! :) Och det hoppas jag att du också har! Kram! :)

Camilla Y-
Min kära vän! Å vad mysigt att du tittar in hos mig idag :) Jag tänker ofta på dig ska du veta! :) Vad trist det låter med regn :(
men om det är någon tröst så kan jag säga att det började regna här också i em ;)
Nu ska jag verkligen super mysa och ladda inför Melodifestivalen! Jag håller alla tummar för Charlotte i kväll! :) Önskar dig och din härliga familj en jätte mysig kväll hemma hos mormor & morfar! (eller har ni kanske rest hem?) Kramar! :)

Sofia-
Å vad GLAD jag blir när du skriver att jag är din favvoblogg! Vilken ära! :) TACK! :) Önskar dig en jätte mysig kväll! Kram! :)

2008-03-01 @ 16:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91