Prinsesse pussel.

168397-2708
Sot platask med 4 sma pussel i.

Phuket, Karon Beach, k. 11.30, torsdag fm.

Den har sota boxen med 4 sma pussel i shoppade jag till Johanna i Singapore. Den ena pussel biten lyser redan med sin franvaro... men den dyker nog upp en dag ;-)

Butiken dar jag shoppade lag i en galleria som heter "Forum" och den var fylld med barnbutiker i 3 vaningar. Det var allt fran fina barnklader (Burberry, Armani etc) till sota leksaksbutiker, till fina baddraktsbutiker till Toys r us. De hade dessutom en massa happenings for barn ocksa var det sa klart en Mc.Donalds i huset ocksa ;-)

Kommentarer
Postat av: Princess Jessica

Åh, vad gulligt :) !
Jag känner igen märket och ska genast shoppa när jag kommer till Sverige :)
Njut dagen !
Krameli kram :)

2008-03-13 @ 06:57:44
Postat av: Madde

Supersött pussel :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91