Nai Harn Beach.

168397-2620
Min rosa klänning / kjole är en av de jag shoppade på Kata Noi Beach i förrgår. Perfekt att "slänga på sig" när man ska till stranden.

Phuket kl. 01.10, natt mot tisdag.

Vi tog en hel del bilder på beachen idag + på vår trevliga middag igår kväll men jag lyckas tyvärr inte överföra bilderna från det minneskortet så jag ska fixa till det imorgon och visar er då! Den bild vi tog - före jag bytte minneskort -  är den ni ser ovan.

Det är jag & en helt nyvaken liten prinessa som är på väg ner till stranden :-) Vi stor koste oss alla 3 idag och vädret var som ni ser perfekt!

När vi satt där i vår solstolar idag så ser jag plötsligt servitören som (nästan alltid) serverat oss då vi varit och ätit på "Yaya´s" i Oslo. Ni vet den där Thai restaurangen där vi åt ganska ofta? Vi gick fram och frågade om vi kunde få beställa "en nr. 26 och en nr. 22" ;-)  Det är ganska otroligt så liten världen egentligen är!! Här ligger vi på en beach låååångt från Oslo också dyker han plötsligt upp 5 solstolar bort. Coolt! :-)



Kommentarer
Postat av: Lindisen

fin blogg! jag åker till phuket på lördag, har dock hört att vädret inte är det bästa...

Postat av: AnnaStina

Lindisen-
Å vad härligt att du ska resa hit! :) vädret har mycket riktigt bjudigt på lite moln och lite regn sista dagarna men idag har vi haft helt underbart väder så det ändras fort här nere :) Jag tycker att du kan vara helt lugn och räkna med knall sol för nu har vi varit här i nästan 3 månader och det är bara ca 4 dagar som vi sett en massa moln :) Så - oroa dig inte! Längta istället! Trevlig resa! Kram .)

2008-03-03 @ 18:41:22
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vilken sammanträffande att ni träffade på servitören från Oslo där Världen är allt bra liten ja.

2008-03-03 @ 19:33:33
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Emma

Världen är bra liten! /Emma

2008-03-03 @ 20:14:24
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91