Miss.Beckham.

168397-2808

Bilden är från senaste engelska Vogue. Snyggt!

Phuket kl. 22.10, måndag kväll.

Jag höll verkligen inte på att känna igen Victoria Beckham när jag såg de vackra bilderna från senaste engelska Vogue....My god så olik sig hon är här med den här frisyren! 

Och coolast av allt är ju att tjejen har sån självdistans för se här vad hon säger i intervjun som bilden hör til:

"I would never put my health at risk. Obviously working out is important. Well, I don't. I have joined a gym but can't bring myself to start. I can't bring myself to wear flat shoes!"

Det är föresten av exakt samma anledning som jag inte heller tränar. Nejdå, skojar bara ;-) och jag ska föresten försöka börja träna en dag snart tänkte jag för nu är min i-pod igång igen så nu har jag inte en enda ursäkt kvar. ;-)

image2811
Om jag inte visste att det var Miss.Beckham på det här coveret så hade jag aldrig trott det! Hon är otroligt olik sig.

Nu ser jag fram emot att kunna shoppa detta nya nummer för jag tycker att Vogue är fabulous! :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Hon är fantastiskt fin på den bilden!

Postat av: M i n d i

Ops... jag kände inte heller igen henne. Men hon passar i det... ser mycket "snällare" ut. :)

Kramis
M I N D I

2008-03-24 @ 17:40:19
URL: http://mindidagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91