Min nästa väskshopping?!

168397-2609
Dessa 4 snygga väskor är en "investering" enligt "US-Weekly" eftersom de är så tidlösa och i min egen önskedröm så äger jag allihopa ;-)

Phuket kl.15.05, söndag em.

Lika mycket som jag älskar sjalar så älskar jag handväskor! :-) Jag har hur många som helst men har ändå alltid en ny på önskelistan för inget "toppar" en outfit så bra som den perfekta matchande väskan!

När det gäller väskor så är mitt favvo märkte - utan tvekan - "Gucci"... ! :-) Men -  nu  har jag plötsligt fått för mig att jag vill ha den från Louis Vuitton (som ni ser på bilden längst ner till vänster) så nu är det den som står på min önskelista !


Jessica Simpson med snygga väskan :-)

När jag hade min butik så sålde jag hur mycket väskor som helst eftersom de som sagt var "pricken över i" när en kund shoppade en ny outfit. Tyvärr så sålde jag inte Gucci väskor (men oj vad kul det hade varit!) men jag sålde fina väskor från "Ceannis", "Stylesnob", "Friis & Co."  + att de flesta klädmärken gjorde egna väskor som matchade sina kollektioner.

Nej, nu ska vi åka iväg och luncha och handla inför kvällens middagsbjudning. Våra gäster kommer runt kl. 18.30.

Njut denna sköna söndag & softa så mycket du kan!

Kram! ♥

P.S jag är så klart hur happy som helst över att min favvo Charlotte gick raka vägen till Globen igår. Hon är en stjärna! hur proffsig som helst! .-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Perrelli var min favorit också. Hon hade helt klart den bästa låsten. Önskar er en underbar söndag!

Postat av: Kristin

Håller med, Perelli var bäst!

2008-03-03 @ 07:57:07
URL: http://lillprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91