Lycka till Charlotte!!

168397-2736
Jag är så glad över att min schlager favorit Charlotte ska börja blogga hos "mama" snart! det ska bli ett nöje att få följa glammiga mammans liv ! :-)

Phuket kl. 01.00, natt mot söndag, väntar på Melodifestivalen :-)

Ååå vad det är härligt med vänner! Nu ringde precis min älskade gala vän Jonas och jag önskar att jag var hos han och hans vänner och festade in Melodifestivalen... men vi får tok smsas istället ! Och en sak är säker - nästa år kommer jag Jonas! :-)

Nu sitter jag och dricker att glas vitt och myser med bloggen för att hålla mig vaken och jag hoppas verkligen att Miss.Perrelli vinner i kväll för hon är ett proffs! :-)

Håller ni med? :-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Nope! Tycker
att låten är usel! Jag hoppas på Rongedals eller Amy Diamond! Ha en trevlig kväll! Eller natt har du ju!

Postat av: Mira

Håller absolut med!!! Heja Charlotte!!! Trevlig TV- natt tillönskas!!

2008-03-15 @ 18:30:19
URL: http://husfrun.wordpress.com
Postat av: Hanna

Håller delvis med, hoppas på Charlotte eller möjligen linda bengtzing...Ha en underbar kväll oavsett!

2008-03-15 @ 18:31:33
URL: http://hannakarolina.blogg.se
Postat av: Angel

Åh va kul,den bloggen måste jag ha span på och jag hoppas verkligen hon vinner i kväll.

2008-03-15 @ 18:33:02
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordin

Låten är superbra, det rycker i benen när man hör den!!! Nu är det bara 20 min kvar och min äldsta syrra är på plats med sin familj i Globen och det är ett himla drag där har hon meddelat....Liiiite avis blir man. Kram!

2008-03-15 @ 18:41:21
Postat av: Anonym

Vart finns det absolut bästa shoppingen på Phuket?? Har du bra tips!!!

2008-03-15 @ 18:45:08
Postat av: Charlotte

Heja Charlotte Perelli!! Hon är ju den enda som är med som har riktig star quality och glamour!! Snygg som få är hon också :)
Hoppas du håller dig vaken och känner hur hela (iallafall halva) Sverige är på fötter och dansar hemma i vardagsrummen :)

2008-03-15 @ 19:31:25
Postat av: Karolina N

Var det du som hade skickat dit thai-killen Ha ha ha:)?! Kram igen!

2008-03-15 @ 20:28:36
Postat av: Frida

Hon vinner ; ) det är en sak som är säkert!

2008-03-15 @ 20:46:05
URL: http://fraajda.webblogg.se
Postat av: Frida

Hoppas ni får en festlig kväll/natt och jag håller med dig, Charlotte är grymmast och snyggast i meldoifestivalen, glamour så det bara ryker om det :-)
Kram

2008-03-15 @ 20:47:43
Postat av: Linda Bunn

Charlotte vann!!

Lycka till!!

2008-03-15 @ 21:07:35
Postat av: Frrriiida

Yes Charlotte vann:) Hon är verkligen bäst!

2008-03-15 @ 21:16:58
URL: http://ffrrida.blogg.se
Postat av: AnnaStina

TAAACK alla underbara läsare för era kommentarer! :)

Karolina-
jag är grymt avis på din syster. Det hade varit hur kul som helst att få vara i globen i kväll :) Och ja, det var jag som skickade dit Thai killen, eller rättare sagt så var han med via satellit från min lägenhet ;) Coolt!

Anonym-
Bästa shoppingen är på "Central Festival" :)

Charlotte-
Jag har varit klar vaken hela tiden och suuuuper myst! :) Och jag håller så klart med dig, star quality är rätt ord på Charlotte. Hon är fabulous! :)

Det var såååååååååååååååååååå KUL att Charlotte vann! Vi kan vara stolta över henne i den stora finalen! Nu loggar jag av och går och lägger mig för nu är kl. 04.30 här...zzz...

KRAM! :)

2008-03-15 @ 21:29:04
Postat av: Sara - Dagens positiva

Hennes blogg för mama får man inte missa då! :)

2008-03-16 @ 08:47:09
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91