Klarblå himmel!

168397-2699
Jag & Johanna på Nai Harn beach idag. Jag har en ny "fjärilsklänning" , den här gången är fjärilarna lila.

Phuket kl. 17.45, onsdag em.

Nu har vi precis kommit hem från en fabulous dag på fantastiska favorit beachen Nai Harn :-)

När jag skulle blogga på morgon - före vi åkte - så låg blogg.se nere pga tekniskt underhåll :-( så - det inlägg jag gjorde då kom inte med...

Och nu är måste jag hoppa i duschen och få bort all sand innan vi ska på middag hos vår trevliga granne kl. 18.30 så jag får helt enkelt blogga mer senare i kväll.

Hoppas att din dag är fantastisk och här kommer dagens:

"Vi utvecklas när vi vågar ta steget ut i det okända."
/Ur "en härlig bok".

Den texten passar perfekt in på mig för så har jag levt hela mitt liv. Man måste våga för att vinna och alla val man gör ger nya erfarenheter som bidrar till ens personliga utveckling :-)

Och på tal om det - det börjar ju bli hög tid för mig att fortsätta "the story of my life" en dag snart.... ;-)

Carpe diem och lev din dröm!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: jiii

Ohh när jag titta på dina bilder längtar jag bort till värmen sååå! HOppas du har det underbart där borta!=)

Postat av: Nettis

Hallå sötisar... Yes tell us the story... Och please visa oss dina tatoos.(så nyfiken på den på svanken.. ;-)Då jag står i startgropen att göra en...eller inte :-/
Ha det så trevligt på middagen och skicka hit lite sol till regniga Stockholm....
Kramisar från Nettisen
Bye the way.. Lovely dress

2008-03-12 @ 11:25:14
Postat av: Zandra

Hej jag tar allt som ofta åt mej av dina upppiggande meningar, Dem får en att tänka till lite ;-) TACK, Njuuuuuut lite av ledigheten åt mej oxå! Kram

2008-03-12 @ 11:31:30
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vilket vackert citat! Det stämmer verkligen.

2008-03-12 @ 11:39:20
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Karolina N

Rätt tänkt tycker jag också! Man utvecklas inte alls som människa om man bara tror att allt ska "komma" till en. Jag och min sambo har verkligen vågat "hoppa". Vi tackade ja till en tomt och byggde vårt drömhus men vi känner att vi faktiskt inte trivs i själva området. Vi vill ha det nära till både släkt och vänner och det hade vi där vi bodde förr. Så vi säljer och flyttar tillbaka! Man måste ju prova! Man ångrar nog mer det man INTE gjorde när man är gammal och grå! Kram från Karro

2008-03-12 @ 11:44:01
Postat av: Anette

Hejsan...

haha,vi var oxa dar idag...efter tips av dig!!
hade en jatteharlig dag,sitter har nu med en vidbrand panna:)
men vad gor val det,dit maste vi ta oss till igen,barnen gillade den stranden!!
ha det bra!!
Anette

2008-03-12 @ 11:58:25
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: Bella Blu

Jeg følger med på bloggen din hver eneste dag. Du virker så utrolig positiv. Helt utrolig! Ser ut som dere har "the time of your life". Kos dere masse videre!! Skal du åpne butikk igjen når du er tilbake i Norge?

2008-03-12 @ 12:52:19
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ jag = avundsjuk på vädret ;) ♥

2008-03-12 @ 15:01:34
URL: http://gabbgabb.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilken underbar blogg! ! Blir så glad av att läsa plus liiite avundsjuk ;) Lots of love!

2008-03-12 @ 15:26:19
Postat av: AnnaStina

Ni ar sa fantastiska som skriver sa fint till mig. TACK!! :) ni ger mig massor med energi!! :) Kram!

Nettis - KLART du ska gora en tatuering ! :) jag lovar att visa min i svanken en dag snart, det ar en prinsesskrona ;)

Karolina - tack for att du delar din historia. Jag blir sa glad nar jag laser att du foljer ditt hjarta :)

Bella - jag planerar att starta eget igen sa om du foljer med har pa bloggen sa ska jag beratta en dag.. ;)

2008-03-13 @ 04:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91