Jag & Johanna = cheerleaders.

168397-2772
Här myser jag & Johanna med våra trevliga grannar här på resorten.

Phuket kl. 10.40, lördag fm.

Eftersom varken jag eller Johanna ville blöta håret så höll vi oss på torrmark under gårdagens vattenpolo mellan A-huset & C-huset och var cheeleaders för vårt hus :-)

Det var riktigt mysigt att sitta där i skuggan och titta på... Men Johanna tyckte bara att det var kul en liten stund, sen sprang hon till poolen och badade lite istället.


Här pågår det vattenpolo...


Jag kunde sitta och titta på matchen i lugn och ro för John & Pontus är perfekta barnvakter! och Johanna älskar att vara med dem.

Det var A-huset som vann matchen och kl. 15 fick de möta SLR (ägarna / ledningen på resorten) i en final och det var första gången vi fick se cheferna i poolen :-)

Nej, nu måste jag hämta lite mer Mariekex ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vad härligt det ser ut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91