High heels.

168397-2832
Heidi Klum är en fab mama.

Phuket kl.08.20, torsdag morgon.

Jag blir riktigt impad över att Heidi Klum trippa runt i dessa high heels samtidigt som hon bär runt på sin son. Själv går jag ju bara i flip-flops om dagen men jag måste ju säga att det är bra mycket snyggare med klackar. Det gör något med kroppen när klackarna kommer på och hela outfiten blir ju så mycket stiligare!

Nu är det morgon i vårt hus och jag försöker att blogga så mycket jag kan nu på fm för att ta igen förlorad bloggtid igår :-)

Kommentarer
Postat av: paulina.

GODNATT PÅ DIG! :]
Med snälla hälsningar ifrån,
Paulina alias. COLABURK.

Postat av: Katrin

Ja visst är det snyggt med klackar..suck.. Själv har man rejäla skor till barnvagnspromenaderna och särskilt fab känner man sig då inte, vinterblek och tråkig:(
Ha en härlig dag i solen!
/Katrin

2008-03-27 @ 05:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91