Godmorgon från 15:e våningen!

168397-2649
Johanna står och beundrar utsikten från vårt hotellrum nu på morgonen. Taxibilarna nere på gatan ser pyttesmå ut :-)

Singapore kl. 9.45 fredag morgon

Prick kl. 8 lokal tid slog hjärat upp sina blå och då vaknade jag ovanligt utvilad för jag somnade typ 5 min efter mitt sista inlägg igår. La mig på sängen för att mysa med nya "People" och "Homes & Gardens" men efter 4 sidor i People så orkade jag inte hålla ögonlocken öppna längre....zzzz..

Så - både jag och Johanna har sovit som prinsessor här i vårt fantastiska hotellrum! :-) och det är en helt speciell känsla att vakna på 15.e våningen. Vilken utsik! :-)

Nu pågår morgonfix här och jag sitter med hårrullar. Vi har valt att inte stressa ner till hotellfrukosten idag (den ingår inte på hotell här i Singapore) utan gör oss i stället iordning i lugn och ro och går sen ut och äter.

Idag skiner solen och jag känner på mig att det här bli ännu en fantastisk dag både för dig och för mig ! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: LinnM

Godmorgon till er! Hoppas eran dag blir alldeless underbar :) Jag har nu suttit uppe alldeless för länge och skrivit på pm (så intressant om barnrätt och frustrerande). Jag måste hoppa i säng nu. Godnatt från mig :)

2008-03-07 @ 02:47:15
Postat av: Jannica

Vilken häftig bild! Ni bor verkligen HÖGT uppe, hoppas ingen av er lider av någon större höjdrädsla! ;)

Postat av: Sara - Dagens positiva

Jag hade nog aldrigt vågat bo på 15:e våningen. Jag är sjukt höjdrädd! Men det var fin utsikt. :) Hoppas ni får en fin fredag!

2008-03-07 @ 06:52:23
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: jenny

Åhh blir sugen på att åka dit oxå skriv gärna mer tips om shoppingen och butiksutbudet..Ha en faboulus day!!! Kram

2008-03-07 @ 07:34:43
Postat av: Hanna

Godmorgon! Vilken härlig bild! Är också nyfiken på Singapore, skulle vilja åka dit nångång - så skriv gärna och tipsa om alltmöjligt! Önskar er en härlig dag!

2008-03-07 @ 07:47:45
URL: http://hannakarolina.blogg.se
Postat av: Maria

Godmorgon! Det där va en utiskt som hette duga, hoppas verkligen att ni får en mysig dag och en härlig start på helgen :)

2008-03-07 @ 08:36:06
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Josefine;Blekinge

Hejsan!

Hoppas ni får en härlig tid i Singapore! Jag var där 1996 (oj, SÅ länge sen?!), mellanlandning på väg till Bali och stannade lite extra just i Singapore eftersom det inte kostade något mer. Minns Changi Airport som den bästa flygplats jag varit på! Fräsch, stor, bra service och en massa butiker såklart! : )

Vill tipsa om Chinatown som jag tycker är så mysig!
Ha det bra!

2008-03-07 @ 08:45:31
Postat av: Nettis

Hejsan, hejsan.. Guuud vad högt upp.. Hoppas ni får en FAB dag overthere... Önskar er massor av lycka och shoppa på...
Kramisar från Nettisen

2008-03-07 @ 10:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91