Ett stort TACK och ett tips!

168397-2621
Jag & Johanna hemma på resorten (på väg till poolbaren) igår eftermiddag. Jag har linne från By Malene Birger och Johanna har topp + kjol / skjört från "Disney baby" som vi köpt här nere. Halsbandet som jag fick av JIG i julklapp har jag på mig varje dag...

Phuket kl. 01.25 natt mot tisdag.

Som ni säkert har sett så har min blogg fått lite förändringar på 1:a sidan och det känns jätte kul! :-) Eftersom jag inte klarar att fixa sånt själv så har jag fått hjälp av snällaste
shopaholicmamman

Tusen miljoner TACK snälla Therese! Jag är så enormt glad & tacksam över att du tagit dig tiden att hjälpa mig :-)

Sen har jag ett bloggtips till er alla idag för ni får ju inte missa att "Isabellas pappa" - som vann klänningen i min tävling - nu lagt ut den efterlängade bilden på sin blogg ;-) Klicka här så får du se! :-)

Det blev tyvärr inte så mycket bloggande härifrån idag men några inlägg är ju bättre än inga alls. Nu ska jag ta och hoppa i säng och sova jätte gott så att jag vaknar pigg imorgon.

Jag önskar dig en jätte mysig kväll och avslutar med dagens:

"Njut av livet, det går inte i repris."
/ Ur "En härlig bok".

Detta citat är ju en klassiker som ständigt upprepas men det gör inget tycker jag för man behöver påminnas om det ganska ofta.

God natt & sov gott mina härliga läsare! ♥

P.S vi fick behålla strömmen hela kvällen. Åskovädret + regnet var över lika snabbt som det började.

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Jättefint skrivet om dig och din blogg på första sidan! Kul med liten förändring! :)

Postat av: Malin

Hej!

Det är jättemysigt att läsa om hur ni har det i värmen och du har en härlig och positiv inställning till livet vilket inspirerar enormt mycket! Tack för det!
Gillar verkligen det du visat av inredningen i eran lägenhet. Har du några tips på hur man kan fixa snygga och billiga tavlor här hemma i sverige?? Någon internetsida där man kan beställa??

Ha det så bra! Hälsningar Malin

2008-03-03 @ 19:44:16
Postat av: Anna-Lena

Jättefint blev det! :D Ha det så skönt i värmen!

2008-03-03 @ 20:25:23
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hallå där... Kommer hem från några dagars härlig skidåkning i Sälen och har inte läst på ett par dagar men blir desto lyckligare när jag måste läsa i kapp... Kanon fin ny press och nya härliga bilder från er underbara vistelse därborta i Thailand....
Kramisar från Nettisen.
Och du jag så han som vann klänningen den färgen är verkligen rätt för honom... Tänk att rosa & vitt klär så många....

2008-03-03 @ 21:21:01
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

TAck själv du underbara för att du bjuder på dig själv och inspirerar mig varje dag!

kramis therese

2008-03-03 @ 22:44:34
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91