En Gizmo kund!

168397-2679
Jag & Linda som var kund i min butik. KUL möte!! :-) Och nej, den här bilden är inte sponsrad av Master Card ;-)

Phuket kl. 02.10, natt mot tisdag.

Efter shoppingen åt vi god lunch i närheten av vårt hotel eftersom vi skulle raka vägen hem och packa sen och ni vet hur det är när man ser någon som man tycker är lik någon man känner?

Men tittar en gång, två gånger, tänker "nej men är det inte Linda? som sitter där borta? men nej, det kan det väl inte vara, inte här i Singapore? också försökte jag att koncentrera mig på maten istället...

Efter några minuter så kommer Linda fram och säger "Hej!" :-) Världen är sååååååååååå liten! Linda är en super söt & glad tjej som var kund i min butik och hon hade flyttat till Singapore med mann & barn.  Det var SÅ kul att träffa henne och nästa gång jag är i Singapore ska jag så klart ringa henne så vi kan gå ut och ta ett glas vin :-)

Linda - om du läser det här: Du är HELDIG som bor i fantastiska Singapore. Njut dagarna & shoppingen! ;-) Och kom gärna på besök till Phuket en weekend!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att höra att fler familjer vågar sig ut i vida världen! Jag hopaps att jag också får möjlighet att resa med man och barn i en framtid. Kanske lång semester som ni eller varför inte jobb. /Emma

Postat av: Betty

Åh, vilka superblå ögon du har, jättefint =)

2008-03-11 @ 20:51:35
URL: http://frubettys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91