Dejt med en bloggläsare!

168397-2756
Jag, Johanna & min bloggläsare Anette på en bar i Kata tisdag förmiddag.

Phuket kl.09.20, torsdag fm.

I tisdags hade jag & Johanna dejt med en av mina bloggläsare som varit super snäll och köpt med sig barnmatsburkar till Johanna! Hon skrev en kommentar til mig en dag och berättade att hon skulle till Phuket och frågade om hon skulle köpa med sig nåt till mig?  S N Ä L L T !


Johanna & Johanna :-)

Det var jätte kul att träffa Anette   och hennes dotter som har samma fina namn som Johanna :-) Och Johanna säger "nam nam" så fort hon ser barnmatsburkarna.

Tänk så mycket glädje bloggen för med sig! :-)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej vad kul !! Jag var oxå på kata beach i tisdags. Igår var jag på central i flera timmar och fördrev tiden med lite shopping. Kian fick nämligen feber men som nu är borta.
Jag hittade FCUK och hittade en så otroligt snygg klänning som typiskt nog inte fanns i min storlek. Man kanske skulle låta sy upp den nånstans. Har du hittat någon bra skräddare ? Jag har nämligen inte sytt upp kläder här sen -99.
Ha en bra dag !!

Postat av: Anette

Hejsan...

Utflykten som Johanna och jag var pa,maste du aka med din johanna oxa,det var jattehaftigt.....man akte bara bat i 15 min sen var man framme...det var som att bada i ett akvarium....

Kul att traffas!!
Ha det bra!!
Kram Anette

2008-03-20 @ 03:09:52
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vad kul att träffa en bloggläsare!

2008-03-20 @ 07:35:23
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91