Breakfast at Tiffanys?

168397-2647
Jag & Johanna och en frukostmatsal. Jag har på mig klänning från Juicy Couture idag och byxor från Filippa K och Johanna har klänning från PO.P och byxor från Gant.

Phuket kl. 23.20, torsdag kväll.

Rubriken på det här inlägget är ironiskt för som ni ser så var vår frukost på morgon inte direkt på Tiffanys ;-)

Vi var ute i sista sekunden (typiskt oss..) när vi bokade hotell i Singapore - vi bokade samma dag som vi reste - och eftersom det gick lite snabbt i svängarna då så tog vi bara ett som vi hittade på nätet. Och sånt blir inte alltid succé. Det vet jag själv allt om eftersom jag haft min profil på nett och dejtat därifrån ;-)

Så - därför gjorde vi ett snabbt avslut på den "affären" också gav vi oss ut på jakt igen :-)

Oj, nu ska JIG ha pcn (jag lånar hans när jag bloggar) så nu får jag logga av här och berätta mer senare. Om jag klarar att inte somna så lovar jag att blogga mer om en stund.

Trevlig torsdags kväll mina kära läsare!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!
Hamnade på din blogg av ren slump.
Ville bara lämna en signatur av mig själv och mitt "snokande". Ni ser ut att ha en välförtjänt och härlig resa och en underbart söt liten dotter.

Trevlig resa vidare, eller vad man säger =)

/Åsa

Postat av: Fabmama

Hej Anna-Stina! Hur länge ska ni vara i Singapore? Måste vara spännande att få resa runt som ni gör. Varenda gång jag kikar in så har du lagt ut en massa underbara bilder på er. Ni ser ut att ha det så skönt, fortsätt att NJUUUUUTA! Kram!

2008-03-06 @ 21:54:39
URL: http://fabmamas.blogg.se
Postat av: Linn från Haparanda

SUPERKUL att du bloggar från Singapore! Det är verkligen spännande att kika in här :-)
Ha det så bra!

2008-03-06 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91