After beach shopping.

168397-2733
Oss på resorten. Jag har på mig min tunika shoppad i Singapore, jeans från We are Replay & skor från DKNY. Johanna har sin sköna klänning från PO.P över favorit byxorna från Gant, också sina nya skor så klart :-) och ett nytt halsband från Accessorize.

Phuket kl. 00.30, natt mot söndag, väntar på Melodifestivalen :-)

När vi kom hem från beachen igår så blev det dusch och klädbyte innan vi åkte iväg till "Central Festival" för att shoppa mat och äta lite middag.


Här ser ni hur "andehuset" som invigdes igår på morgonen såg ut på kvällen... Ljusen brann och blommorna var fortfarande lika vackra :-)

Jag passerade föresten "French Connection" när vi skulle och handla mat och såg i farten att den tunika jag shoppade i Singpore var mycket dyrare här i Phuket och feelingen av att man gjort BRA shopping är lovely! ;-)

Nu berättade de nyss på nyheterna på TV om att en kvinna blivit knivmördad här i Phuket och jag såg det på Aftonbladet tidigare ikväll. Otäckt och skrämmande att sånt händer. Mina tankar går till hennes vänner & familj...

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Johanna är SÅ söt! :)

Postat av: Annika

Hej!
Ville bara säga till dig att du har en sån bra och fin blogg som jag följer varje dag! Kul att se vilka äventyr ni hittar på! Är så sugen på lite sol och värme här i gråa Sverige. Ta hand om din fina familj, och må så gott!
Kram från Annika i Västerås.

2008-03-15 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91