Viktoria & Daniel.


Så FANTASTISKT kul att se Viktoria & Daniel på bild tillsammans med Mette-Marit & Haakon. ! Wow!

Phuket kl. jag vet - jag ska sova nu.. ;-)

TACK så jätte mycket  Evelina för att du tipsat mig om dessa bilder som gör att jag kan sova gott i kväll med vetskapen att jag tänkte fel igår ang. Viktoria & Daniel. ! :-) Vad skulle jag göra utan er bloggläsare? :-)

Bilderna är från gårdagens födelsedagsfest för danska kronprins Frederik  som fyller 40 år.


Snyggingar!


Detta var ju underbart att se! :-)

Då blir det nog bröllop trots allt så "slutet gott, allting gott...!" som man säger i sagorna :-)

Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad söt hon är, våran lilla prinsessa.

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Viktorias klänning var riktigt fin!

2008-06-02 @ 07:54:50
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91