Vårt "Thailandsubstitut".


Vi kände oss "hemma" nere på Yaya´s ikväll.

Idag har det som sagt mest bara känts som att vi vill hoppa på ett flyg raka vägen tillbaka till Phuket så därför blev jag glad när JIG föreslog middag på "Yaya´s", den underbara Thai restaurangen som ligger "väggivägg" med där vi bor och som är det bästa "Thailandsubstitut" som finns at tillgå ;-)


Jag önskar detta avstånd stämde :-)

Vi åt jätte god thaimat och sen ville Johanna gå raka vägen hem och sova. Men hon somnade inte förren bra mycket senare och då somnade jag också (så klart ;-) och nu sover hon sött i soffan.

Imorgon ska vi och titta efter ny säng till darlingen - det ser jag verkligen fram emot !


Kommentarer
Postat av: Anonym



Stackars barn! Äter ni aldrig hemlagad mat? Du vet att det är massor av glutamat i asiatisk mat? Kanske ett tips är att börja göra lite hemlagad mat typ köttbullar, istället för köpta och annat än att bara shoppa?.....



Bara en tanke, tänk på all fetma, den kommer just ifrån dålig mat....

2008-06-14 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91