USA feeling.


Jag har ritat en svart pil så att ni ska hitta Hedda på bilden men den syns inte så bra.. hon står i alla fall som nr. 2 från höger i bilden. Duktiga var dom!

Min kväll slutade så klart med att jag somnade med Johanna....zzzz... så nu sitter jag här nyvaken :-)

Idag fick jag verkligen "USA feeling" i parken där det var stort 4th of july firande och cheerleading uppträdanden. JIG´s ena systers dörrar är båda aktiva innom cheerleading, den äldre, Martina, har vunnit EM och är nu tränare för en grupp 15-åringar, och den yngre, Hedda, tränar i yngsta gruppen.


Det här är den gruppen som Martine tränar. Jag hade ramlat ner om jag stod där på toppen ;-)

Det är ju bara SÅ amerikanskt med dessa outfits och uppträdandet är verkligen kul att se !

  
Söta Hedda i sin fina "dräkt" och till höger: Hedda tillsammans med sin mamma Eli (JIG´s syster).

Idag kan man verkligen säga att "de hade TUR med vädret" för detta var den första lite varma sommardagen sedan vi kom hem från Thailand ! Lovely! :-)


Kommentarer
Postat av: Angel

Va sött,Cheerleading är så häftigt.

Postat av: Anonym

Vad söt hon är.Nu skall jag sova.Godnatt och sov så gott.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-06-29 @ 23:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91