Tack & god natt!


Härlig läsning till mig och underbar prinsessetidning till Johanna + SMÅGODIS! men de fick tyvärr inte vara med på bild för de har vi redan hunnit äta upp ;-)  (paketet kom för några dagar sedan)

Phuket kl. alltförmycket...

Häromdagen blev vi sååå GLADA för vi fick ett  supricepaket i posten! :-) Från underbart snälla Familjen Blomberg som är grannar till oss här på resorten och det är så fantastiskt KUL att få ett paket då man minst anar det! :-)

Tusen MILJONER tack snälla Jimmy, Lena, Kimi & My! Ni är enormt omtänksamma! och vi längtar till nästa gång vi ses! Johanna har föresten tittat på dvderna 15.000 gånger ungefär ;-)

Och till er som planerar camping semester i sommar så är mitt tips: "Ulricehamn och Prångens Camping" för eftersom det är Jimmy som driver det så måste det vara den bästa! :-)


Jag kände nyss att jag hade något på mitt knä? och då jag drar upp Juicy byxan så ser jag detta!... ;-) så dagen avslutas där den började...!

Efter en dag med visumäventyr och Johannas kräkning i bilen så ska jag hoppa i säng nu och se fram emot att vakna till en ny härlig dag i morgon!

God natt & Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så mysigt med paket! :)

Postat av: Sandra

Hallå.

Brukar läsa här och kommentera då och då.

Jag älskar din blogg.

Men vad chockad jag blev när det stod prångens camping, där har jag semestrat varje sommar i mååånga år. Även om thailand lockar lite mer. Är ni semester buddies i thai eller har du också semestrat där?

2008-06-03 @ 09:23:58
Postat av: Anna

Haha jag bor inte så många mil från prångens camping och Jimmy har jag träffat flera gånger=) Pappa brukar alltid prata med honom=)

2008-06-03 @ 16:26:08
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91