Snygga midsommarklänningar!


Cameron Diaz.

Som jag ofta skriver: det är SNYGGT med klänning ! :-) Och dessa girls har på sig riktigt snygga på de här bilderna och båda klänningarna hade passat utmärkt på en solig midsommarfest....


Charlize Theron.

Jag har föresten inte provat de klänningar jag sydde upp i Thailand efter att jag fick de levererade för det var så mycket strul med den skräddaren. Så jag måste så klart prova dem en dag och visa er ! Men de passar inte till midsommar för de är svarta.. så därför blir det spännande att se vad jag har på mig imorgon ;-)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Du har säkert nåt jätte finnt som alltid.

Och med din underbara utstrålning så blir allt bara så jätte vakert på dig.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-06-19 @ 12:16:16
Postat av: Gammal Hårdrockare

De där klänningarna hade prytt sin plats om de hade burits av kvinnor med former och inte av anorektiska åkerspöken.

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag har inte hittat nån fin midsommarklänning i år, så det blir en röd tunika istälelt.

2008-06-19 @ 17:50:41
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91