Prick! kl.24.00.


Bus i sängen på gästrummet tidigare idag.

Phuket kl. 00.15, natt mot tisdag
.

Jag vaknar verkligen PRICK! kl.24.00 nästan varje natt.... Det sista jag minns var att jag låg och tänkte "jag får inte somna, jag får inte somna", också vips! vaknade jag ;-) Tokigt! För Johanna somnade super bra ikväll, snabbt och tidigt, och det var det en trött mama som också gjorde :-)

Vår hektiska dag - då en galen sak hände ! - slutade tyvärr med att Johanna kräktes över hela henne och mig taxin. Uff, jag tycker så synd om henne då hon kräks... Men det var nog bara en tillfällighet (hon hade busat tok mycket, var varm, åt..) tror & hoppas jag för hon somnade en stund efter det och när vi kom hem åt hon och lekte lite innan hon somnade för natten.

Hoppas att du har en kanon start på veckan! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härlig bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91