Mysig söndagsbrunch!


Johanna mumsar i sig chokladmousse :-) och jag har på mig tunika från Zara och jeans.

Vi har varit iväg och ätit super GOD brunch på min favorit restaurang "Bølgen & Moi" tillsammans med min kära vän Trine. Det blev massor med girltalk och "total uppdatering" på vad som hänt oss båda sedan sist (=senaste 6 månaderna) också åt vi så mycket god mat att jag nog kommer gå upp allt jag gått ner i raket fart ;-)

Det är riktigt bra urval av mat och själv äter jag mest pastasallader och lax. Mums !  Också kan man köpa en flaska champagne för bara 370kr  (!) men eftersom jag drack champis igår så blev det ingen idag ;-)


Smarrigt dessert bord :-) Mina favoriter är fruktsalladen längst till vänster i bild och brownisarna till höger. Egentligen är jag inte så glad i desserter.... men brownies & frukt är FAB.!

Att sitta inne vid en öppenspis (yes, de eldade!) en regnig söndag som idag och äta massa gott är verkligen såååå mysigt. Det var dessutom kul att träffa många bekanta igen :-)   (jag träffar alltid många jag känner då vi är där).

Trine- Thanx darling för en FAB brunch ! Det var såå mysigt att ses igen och stort GRATTIS - igen - till ditt nya jobb ! :-)

Jag hoppas att du också har en riktigt mysig dag idag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Guu så mysig och allt ser ju hur mumsigt som hellst ut. =)

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Den där chokladmoussen ser inte helt fel ut. ;)

2008-06-15 @ 16:52:18
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: sandra

Du det här med att gå upp i vikt när man kommer hem måste jag faktiskt bekräfta att så är det tyvärr.

Förra året när vi var i phuket i 3 mån gick jag ner 7 kg. Tre månader senare så hade jag gått upp 3 kg igen o dom vägrar gå bort.

Det där dessert bordet skulle jag gärna vilja gå loss på.

Kram

2008-06-15 @ 18:16:43
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Nelly

mmm, så gott. : ) älskar brunch, tyvärr blir det allt för sällan : (



kram

2008-06-15 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91