"Johannas corner".


Jag tror att alla dessa rosa härligheter får stanna kvar i Thailand för annars får vi inte med oss mycket annat hem ;-) Johannas säng har vi köpt på "Island Furniture" och om det inte vore för att den är ovanligt stor för att vara spjälsäng så hade vi bytt ut den för länge sen. Men nästa gång vi kommer hit så byts den självklart ut !


Phuket kl. 00.00, onsdag kväll.

Ooops, ser ni vad klockan är? jag måste verkligen skärpa till mig bigtime ;-)

På bilden ser ni Johannas corner i sovrummet. När det ska sovas så byter sängen och sängbordet plats också ligger Johanna med öppningen mot mig så det blir nästa som att hon sover med mig (och JIG då han är här) men ändå inte. Det har varit en perfekt lösning för oss! :-)

Inför dagens fotografering så placerade jag alla Johannas gossedjur i hennes säng, de är självklart inte där på natten men om de vore det så skulle man ju helt klart förstå varför soffan lockar mer för oj vad trångt det vore då :-)

We ♥ rosa! :-)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ser underbart ut jag vill också ha så mång goa Hellokitty saker till min dotter.Hoppas att det kommer mer till svergie.

Hoppas att du sover gott nu.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-06-04 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91