Gott!


Mums så gott! :-)

Phuket kl.10.50, måndag fm, +32 grader och sol.

Det här är bland det godaste jag vet! :-) 

Jag äter massor med färsk frukt här nere i Thaland och dessa 3 är helt klart mina favoriter. Bilden är tyvärr inte från min frukost här hemma på morgon ;-) Den är från gårdagens brunch här på resorten.

Idag ska jag & Johanna åka till "immigration" och förlänga våra visum så att vi har det på plats om vi stannar längre, och det tror jag att vi gör :-) för precis som min mamma skrev i ett sms till mig igår : "Ni hinner vara hemma." och ja, det hinner vi så det blir nog en vecka till :-)

Jag önskar dig en fab start på veckan och en super måndag!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Mums vad gott det ser ut! Vilket lyx med så härliga färska frukter.

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Ser riktigt läskande ut! Mums!

2008-06-02 @ 07:53:44
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Nelly

älskar verkligen ananas jag med, men färsk frukt smakar så mkt godare utomlands.



klart ni ska stanna en vecka till. visst är det fint här hemma och så men thailand är thailand. njut! : )

2008-06-02 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91