Dagens middag.


När vi skulle ner och äta så slängde jag på mig min vita klänning som jag köpt på en marknad här nere och Johanna hoppade i sin Ralph Lauren klänning. Killen brevid Johanna heter Patrik och han går sina sista skoldagar före sommarlovet startar i svenska skolan här nere (där kanske Johanna går en dag?), i bakgrunden skymtar Janne som är resortens manager.

Phuket kl.23.10, onsdag kväll.

Det var som att komma in på "Oleary´s" i kväll då vi gjorde entré i resortens restaurang för där pågick fotboll på storskärm, det hängde svenska flaggor över bardisken och "alla" var där (dvs alla som bor på resorten nu).  Kanske i "sportigaste laget" för oss girls men samtidigt trevligt med lite "liv"! :-)



Johanna med sitt vattenglas i handen (värmen gör oss törstiga) . Se så "flörtande" hon tittar på Patrik... det ska börjas i tid ;-)

Jag har som mål att krypa i säng senast kl. 24 idag, ska bli spännande att se om jag klarar det ? ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Johanna är så söt! :) Vilket blir ert nya hemresedatum?

Postat av: Jenny

HIhi med de där ögonen kommer hon få vad hon vill.. S

Lycka till med att komma i säng i tid. =)

2008-06-04 @ 18:44:46
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Sara-

Tack snälla! :) Vi reser från Phuket den 10:e och ska då göra ett stopp i Bangkok innan vi reser vidare. Kram! :)





Jenny-

Haha :) ja snacka om "rådjursögon" ;) Tack för lycka till, jag kan behöva det ;) Kram!

2008-06-04 @ 18:56:47
Postat av: Anonym

Jättesöt tjej ni har!!!!!!!

Hon måste vara enormt lik sin pappa...????

Du är supersnygg "mama" och har en fantastisk

blogg!!!!! Inspirerande att läsa!!!

Härligt!!!!!!!

2008-06-04 @ 19:56:21
Postat av: Madelene

Vad söt hon är. Jag håller med dom ögonen kan ni inte säga nej.Och jag tror inte du kommer i säng före 24.00.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-06-04 @ 20:55:17
Postat av: Sofie

Gud så söt min hon har på bilden :-)

2008-06-04 @ 21:58:40
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91