Dagens interiörbilder.


Inte helt fel med ett sånt här litet hus ;-)

Eftersom solen skiner idag så kändes dessa bilder helt rätt för det är dagar som dessar som jag drömmer om ett eget litet ställe vid havet i fräsch "New England" stil.. :-)

Jag hittade bilderna hos Sköna Hem, det vackra stället befinner sig någonstans i Stockholms skärgård och om jag inte tar helt fel så tillhör detta vackra ställe en av ägarna till möbelbutiken R.O.O.M.


Ljust & härligt !


Snyggt garderobskåp! Och en bra idé att fästa tyg på insidan av glasdörrarna så att man inte ser "kaoset" där inne ;-)


Jag skulle inte ha något emot att sitta i en av dessa fina stolar idag och blicka ut över havet med en drink i handen :-)

Nu ska jag ta ur rullarna ur håret och byta om från min morgonoutfit och sen ska vi iväg ut en tur.


Kommentarer
Postat av: stämningsfullt

Åh så fint! Tänk om man hade det så! :)

Ha en bra dag.

Kram!

Postat av: Camilla

Oj, vilket fullkomligt underbart ställe!

Nästan lika fint som vårt ;-)



Sköt om dig idag!

2008-06-30 @ 13:21:22
Postat av: Anonym

Ser underbart ut.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-06-30 @ 14:00:12
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Underbart vardagsrum! Hade inte varit helt fel att ha det så hemma. :)

2008-06-30 @ 17:04:17
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: AnnaStina

Tack för era kommentarer! :) Detta hem kommer jag att drömma om länge...! ;)



Kram på er! :)

2008-07-01 @ 01:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91