Vi har varit på utflykt!


Här ankommer vi Hägnan. Jag har på mig tunika från Zara, jacka från Juicy Couture, sjal från Zara, jeans Forever21 och Converse skor.

I eftermiddag har vi varit på utflykt till "Hägnan" i Gammelstad kyrkby så att Johanna skulle få hälsa på djuren och precis då var det riktigt soligt & fint väder :)

Johanna stor koste sig och jag blir så lycklig när jag ser hennes lycka.


Johanna hälsar på getterna och tyckte att de var jätte spännande.

   
Efter en stund gjorde vi en paus och shoppade glass på ett café som vi satt ute i solen och åt. På bilderna är Johanna tillsammans med sin mormor.

       
Sen fortsatte vi att hälsa på djuren före vi reste hem igen.

Det här var en riktigt mysig & perfekt söndagsutflykt !


Kommentarer
Postat av: Josefine

JÄTTEMYSIGA bilder vännen!!!

Ni är så fina!Jag kom på att jag inget hörde ang cremevita stl 39 som JIG skulle ta med? Gjorde han det? Puss

Postat av: Anna-Lena

Härligt med lite ferie och HEM! Nu åker vi oxå äntligen till Sverige! Längtar så! Kul ni har det! :D

2008-07-13 @ 22:01:44
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Har f. ö en award till dig i bloggen om du vill ha! ;) Som jag skrev till Josefine så har jag gett den till de 5 bloggar jag bara MÅSTE besöka var dag!..

2008-07-13 @ 22:21:57
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: sara

va söt hon är, lillfian.

2008-07-13 @ 23:28:57
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad mysigt ni verkar haft det idag! Johanna é så himla söt! Har du förresten något tips på vad man skall ha på väggarna? Vi har precis flyttat till en lägenhet som vi har total renoverat och har inget att hänga på väggarna. Tänkte sätta upp lite familje foton på tavellister men skulle vilja ha lite fina tips på snygga tavlor! Vill inte ha ikea för det känns lite opersonligt då det massproduceras. Känns mer hemtrevligt då man har något på väggarna och inte bara snygga tapeter :-) Hoppas du kan hjälpa mig eftersom vi har samma smak :-) Hur länge blir du i Luleå? Kram / Jenny (Luleå)

2008-07-14 @ 00:19:35
Postat av: Amanda

Åååh, vad mysigt! För ett tag sedan var jag och dansade på hängnan, vi hade uppvisning. Det är såå mysigt där! Hur länge blir ni i Luleå? Ha det så bra och krama Johanna från mig!

Kram/ Amanda!

2008-07-14 @ 08:05:04
URL: http://littlemissstrawberry.blogg.se/
Postat av: EmilieSamuelsson

VAD har din mamma på sig?



Hoppas hon inte skrämdedjuren!!!



Din godasmakhar du dåinte ärvt av henne.

2008-07-14 @ 10:37:23
Postat av: Agneta

Söta djur att titta på, en chokladglass modell större och att få hålla mormor i handen...mer behövs inte för att göra en snart tvåårig liten flicka lycklig!

Kramar till er alla tre!

2008-07-14 @ 11:00:17
Postat av: Camilla

Där är ju jättetrevligt, besökte Gammelstan och Hägnan för första gången förra året. Tilda slängde sig lyckligt från höskullen. Kanske blir det ett besök där i år också, om en vecka far vi norröver.

Ha en härligt soligt måndag!

Kram Camilla

2008-07-14 @ 11:45:33
Postat av: sanny

åh så mysigt :)

2008-07-14 @ 12:09:36
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Martina

Ni ser då alltid ut att ha det så mysigt ihop! jag tycker det är så härligt att du har med Johanna på allt och att du är så mycket med henne! För det är inte alltid så självklart idag...

2008-07-14 @ 19:08:19
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad mysigt ni verkar ha det! Blir så full i skratt när jag ser de små getterna. Jag älskade dessa djur när jag var liten, det skulla bäras, klappas och kramas. Mamma och pappa tyckte inte att det luktade värst gott om mig sedan :)

Ha en fortsatt fin sommar!

2008-07-15 @ 21:36:43
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91