Tillbaka i Oslo!


Jag & Johanna på ´Kallax flygplats i Luleå i går fm.

FÖRLÅT min frånvaro igår och idag men eftersom vi bara hade ett blixt-snabbt stopp i Stockholm (man får bara stanna max 24 hours när man har anslutningsflyg som vi hade Luleå-Oslo t&r) så räckte tiden helt enkelt inte till....

Men  - nu är vi hemma i Oslo igen så nu kommer jag att blogga hur mycket som helst imorgon :-) för i kväll är det Allsång på Skansen och MYS med familjen som gäller. :-)

Vi har precis ätit jätte god middag och Johanna springer runt och leker med Gucci och själv luktar jag på min nya Gucci parfym...mmmmm.. I love it! Ska visa bilder och berätta mer om ALLT senare :-)

Hoppas att du har en fantastisk dag och att solen skiner hos dig också!

Kram! ♥

P.S jag bara ÄLSKAR Stockholm och lyckades hinna med liiite shopping i alla fall.. ;-) Ni ska självklart få se !

Kommentarer
Postat av: Irene

Anna-Stina kolla in min nya rosa agenda... AVUNDSJUK? ;)

Postat av: Madelene

Vad härligt att resan hem gick bra.Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-22 @ 21:51:27
Postat av: AnnaStina

Irene-

Den där agendan är SÅ FIN!! :) Jag såg den på Pernilla W´s blogg och tänkte att en sån måste jag köpa men så glömde jag det helt då vi var i Stockholm... Tror jag måste be en vän fixa en till mig :) Så ja - nog är jag avis alltid :) Happy onsdag! Kram :)





Madelene-

Tack snälla du! :) Jag önskar dig och din dotter en fantastisk dag fylld av solsken. Kram! :)

2008-07-23 @ 10:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91