Tack för idag!


Oj, så vacker entré ! temat är, som du säkert misstänkt, bröllop och de vackra detaljerna kommer från Sia.

Nu somnade jag precis till här så det blev inte så mycket blogging som jag tänkt mig för kroppen verkar ha andra planer... den vill tydligen sova.. Och det är väl i och för sig inte så konstigt för jag somnade ju runt 04 igår och vaknade 06.30 så jag har några timmar att ta igen ;-)

Jag hoppas att din fredag har varit en "happy day"´!

God natt & sov så gott så ses vi igen imorgon. Och tänk då är det lördag. Gud vad mysigt !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hoppas att du fick sova lite mer inatt och att du får en härlig lördag!

Postat av: Isabellas pappa

Hoppas ni får en bra dag i solen;)

2008-07-05 @ 09:42:11
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: AnnaStina

Sara-

Jag fick sova en rekordlång natt och det var SÅ skönt! Önskar dig en FAB lördag ! Kram :)





Isabellas pappa-

Tack detsamma! :)

2008-07-05 @ 11:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91