Suprice!


Jag och Johanna busar på en restaurang i Gøteborg igår kvall.

Nu ar vi hemma igen! Eftersom vi inte fick något hotellrum på samma hotell i natt (vi stod på vantelista) så bestamde vi oss før att vi var nøjda med turen och kørde hem istallet før att byta hotell.  Men - vi hade GARNA sovit en natt till på "Avalon" før hotellet var FANTASTISKT och sangen vi sov i var nog den skønaste jag någonsin sovit i ! :-)

Dagen idag bjød på shopping, lovely varmt sommarvader och ett besøk på Liseberg och jag ska beratta mer om allt detta imorgon før nu ska jag krypa ner i sangen och det blir extra skønt efter timmarna i bilen då jag satt och hade en stor Liseberg ballong i kna ;-)

God natt & Sov gott alla harliga!

Kram! ♥

P.S jag valde faktiskt att inte ta med mig min pc på turen før eftersom vi misstankte att vi skulle køra hem idag redan då vi åkte så bestamde jag mig før att familjens minisemester skulle njutas utan internet.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är bra... man måste koppla av ordentligt ibland :) Ska bli kul att få se din shopping. nyfiken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91