Super trevliga igår!


Jag och min bästis Lotta på deras gård.

Igår eftermiddag gick jag och Johanna iväg till min bästis Lotta & Co (& Co = Lottas man Henrik + deras 3 barn) och där hade vi hur trevligt & mysigt som helst ! :-)

Eftersom vi inte hade setts på över 9 månader så var det så klart extra KUL att ses och jag fick tårar i ögonen då Lottas döttrar Mimmi & Stina kom springande och mötte Johanna och kramade om henne så fort vi kom innaför grinden. Det känns som att våra barn är systrar :-)


Stina, Mimmi, Johanna och en super söt rutshbana.

    
Johanna hittade direkt en favoritleksak: en gräsklippare och sen upptäckte hon för första gången Barbie ! så jag tror att det blir en sån i 2-års present :-)  På bilden längst till höger leker hon och Mimmi med ett underbart rosa slott & små hästar.

Efter en mysig stund ute med god champagne till oss "vuxna" och massa lek för barnen så gick vi in och myste i värmen för så fort solen försvinner så blir det riktigt kyligt så någon riktig sommar är det inte ännu här uppe i norr. Men det kommer nog ! :-)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad mysigt ni har det och Johanna ser ut att trivas.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-16 @ 06:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91