Super snygg outfit!


Ja, tack ! denna outfit vill jag gärna ha :-) Jag har faktiskt en likande sommarjacka från Juicy men den här - som är lite mer "höst"  - står fr.o.m. nu på min önskelista.

Detta är den snyggaste outfit jag sett på länge ! :-)  Tjejen heter Ali Larter och jackan hon har på sig kommer från mitt favorit märke Juicy Couture och kan klickas hem från deras
hemsida.

Och här kommer ett par till star-pics:

 
Fergie har lanserat en egen skokollektion och kolla in vad Paris & Benji klär sig matchande.

Idag ska jag försöka komma mig i säng tidigt (allt är relativt ;-)  så jag säger TACK för idag och önskar dig en natt fylld av sweet dreams! Här går det föresten värsta åskan i kväll och regnet det öser ner så jag kommer nog att sova gott till ljudet av regnet som smattrar mot fönstren.

God natt & Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Kolla in denna!!



KittyBrickaJordgubbNYA-auktion-67713624" rel="nofollow">http://www.tradera.com/HelloKittyBrickaJordgubbNYA-auktion-67713624

2008-07-30 @ 00:38:43
URL: http://www.bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: AnnaStina

Bonnie-

Tack snälla du för ditt tips men länken fungerar tyvärr inte :( Kram ! :)

2008-07-30 @ 00:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91