Snygg "Carrieklänning"!


Det här är en av mina absoluta favorit outfits på Carrie !

Jag blir GLAD av att titta på den här bilden på Carrie & Stanford men just nu undrar jag om hon verkligen hade på sig den där klänningen i filmen? jag kan inte minnas det ... men som sagt - jag måste se filmen en gång till och då bara konsentrera mig på alla outfits för igår var det själva handlingen som var i fokus :-)

Carries klänning är i alla fall FAB (allt med filmen är FAB ;-) ) och häromdagen hittade jag ett tips hos
Engla om att den kommit in hos Asos och den ser ju inte exakt likadan ut, men visst är den lik :

 
Originalet.....och kopian som vi kan klicka hem hos Asos  any second ..

Jag måste erkänna att jag blev lite shoppingsugen nu för den här klänningen /kjolen är som sagt en av mina absoluta favoriter ur SATS och som det stod på mina påsar jag hade i min butik:

"Shopping makes me happy!"


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att du tippsade om Asos.. =)

Postat av: Madelene

Hej Anna-Stina.

Vill ha din hjälp. Eftersom sommaren verkar vara slut här nere där jag bor så är jag ute på nätet och kollar resor och var inne på Thailland men vet ej vad som är bäst vi reser med ett barn vad skulle du rekomendera? När vi reser så brukar vi bo på sunwingresort. Hoppas att du kan ge mig litte tipps.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-17 @ 12:38:01
Postat av: Isabellas pappa

Vad är det med den filmen. Alla tjejer jag pratat med som sett den är helt fast. Jag gillade förresten hans fluga grymt mycket;)

2008-07-17 @ 12:56:00
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Anna-Lena

Nej nu MÅSTE jag bara gå och se den! Har ju alltid följt SATC! Så jag fattar inteatt jag intesett den! Hm... ;) Härligt mode och underbara kläder, humor osv. Gillar oxå din smak! Har köpt en A-S-inspirerad tunika idag ;) Har alltid älskat jeans under tunika men tyckt att det inte är så uppklätt! MEN om man gör som du, med en söt sandal, vackra smycken, sjalar så blir det ju hur fint som helst! Jag måste bara ta tag i kvinnan i mig, inte bara gömma mig bakom mamman... Hm.. Oj, ska sluta pladdra! Ha ha.. ;) Ha en superskön dag!

2008-07-17 @ 14:23:54
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej AnnaStina!



Jag kan inte minnas att jag såg den klänningen i SATC! Undrar om du vill tala om vilket märke det är på tavlorna du har ovan soffan? Du har säkert skrivit det i din blogg, men jag hittar inte det nu.



Kramar



Caroline NK Göteborg

2008-07-17 @ 18:32:25
Postat av: Madelene

Hej AnnaStina.

Dukan väll skriva om du hittar en sån sänghimel och i vilken affär.Vill ha en sån.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-17 @ 18:50:56
Postat av: Taru

fantastisk klänning

2008-07-19 @ 16:19:09
URL: http://www.taru-uncensored.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91