Ooops...


Den här sängen fotade jag inne på butiken "Barnas Hus" (f.d. Fru Lyng) i torsdags. Den kommer från "Small World" och var en av de sängar jag hade som alternativ till Johanna men då hade jag inte sett den så här fint bäddad...  Visst ser det mysigt ut ? :-) och sänghimlen är jätte fint !

Alltså jag var SÅ NÖJD då Johanna somnade rekord tidigit i kväll  (vi blev uppe några timmar efter mitt förra inlägg och tittade bl.a. på Sommarkrysset på TV 4 så hon somnade typ runt kl. 21) också låg jag där brevid henne och tänkte på ALLT jag skulle få gjort tack vare alla timmar jag plötsligt fick  också minns jag inget mer förren jag vaknade NU ! Snacka om hopplöst fall.. ;-)

Så ni läsare som gissat att jag somnade... ni hade så klart helt rätt !  ;-)


Kommentarer
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Superfin men jag gillar allra mest du köpte till Johanna, den är ju bara sååååå fin! Natti natti!

Postat av: Irene

Busted.... vi misstänkte ju det helt rätt då att du somnade :)

2008-07-05 @ 23:51:29
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Ser riktigt mysigt ut! Där hade jag nog somnat sött. ;)

2008-07-06 @ 09:06:42
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91