Mysiga & bekväma dagar!


Söta Måns (Lottas son) kom hem och hälsade på oss hos Lotta & Co idag. På bilden är vi precis på väg att säga bye bye för idag . Min sjal är ett av mina absolut bästa köp!

Jag & Johanna har bara de allra mysigaste dagarna här hemma i Luleå. Så mysiga att jag ibland faktiskt  får för mig att  fundera på om jag kan tänka mig att flytta upp hit igen? Men samtidigt så är jag mer en "storstadstjej"... men man ska aldrig säga aldrig... för plötsligt har man lite andra prioriteringar sedan Johanna kommit in i livet.

 
Lotta har verkligen gröna fingrar. Kolla in rosen! :-) Och titta vad jag fick syn på i lekstugan... en påse från min älskade butik "Gizmo & Co". :-)

Hur som helst så är det i alla fall jätte mysigt att vara hemma och det är otroligt skönt att ha så nära till precis allt ! Som idag tex. Jag gick och mötte upp Johanna i lekparken och dit gick jag på typ 2 min från min mamma. Sen mötte vi upp min bror till lunch på Storgatan och dit gick vi på 3 min. Sen gick vi hem till Lotta & Co på 5 min. Snacka om BEKVÄMT ! :-)

Och på tal om bekvämt.. jag var SÅ glad över att jag lyckades få Johanna att somna ganska tidigt ikväll men vad händer? Exakt. Jag somnar jag också så det är inte alltid så bra att det är bekvämt.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91