Mallorca feeling..!


Min darling invigde sin nya Hello Kitty baddräkt idag och jag invigde ett nytt ex av bladet "Lantliv" :-)

Detta var den varmaste och skönaste och härligaste dagen sedan vi kom hem från Thailand OCH - det var första gången som vi var ute och solade sedan vi kom hem ! :-)


2 helt underbara gils !! :-) Johanna & Heidi är verkligen ett "dreamteam" för hjärtat bara älskar att vara tillsammans med henne och Heidi är helt fantastisk med Johanna.

Jag skulle kunna säga att vi fick lite "Thailand feeling" idag men det passar bättre med "Mallorca feeling" och det är en HÄRLIG feeling det också ! :-)  Och jag fick massor med lyxig egentid i solen för Heidi och Johanna gick iväg och badade lååånga stunder.

  
Heidi & Johanna känner på vattnet på den vänstra bilden och på den högra provar Johanna Heidis solbriller och tittar på bilder av sig själv.

 
Heidi & friends på bilden till vänster och på bilden till höger ser ni hur beachen på ön såg ut.

TUSEN MILJONER TACK käraste & finaste Heidi för att vi fick denna härliga dag! Jag kommer leva länge på alla lyxiga stunder jag fick av dig  :-)


Kommentarer
Postat av: Nelly

Oh, så mysigt. : ) Va fina kläder Johanna har, en riktig liten fashionista redan. ; ) Hihi...



Och mysigt med ngn person som tar hand om Johanna så bra.



Hoppas fredagen blir bra.



Kram

2008-07-04 @ 09:00:21
Postat av: Heidi

hei kjære. tusen takk for søte kommentarer. herlig at dere ble med!! Håper vi ses snart igjen!!

2008-07-04 @ 09:29:57
Postat av: Sara - Dagens Positiva

UNDERBARA bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91