Interiörinspiration!


Ur "Hus & Hem" nr. 5. Samma hem fortsatte sedan i en stor reportage i nr.9 som är ute i butik nu. Då är det familjens fina "båthus" i New England stil som de visar fram.

Igår satt jag och myste med de ex av bladet "Hus & Hem" som jag missat då jag varit i Thailand hemma hos min vän Lotta och då hittade jag ett underbart "hemma hos" reportage i maj numret som jag bara älskar.  Det är ett hus i Stockholm med en familj som har 3 barn varav den ena dottern heter Johanna :-)

Tyvärr så hittar jag inte bilderna på deras hemsida men jag fotade i alla fall den här bilden på barnrummen som jag tycker är SÅ fina. Sänghimlen är verkligen "pricken över i" och när vi kommer till Stockholm på måndag så ska jag shoppa en till Johanna :-) Sen påminde dessa vackra bilder mig om "tallrikshyllan" jag såg på Shabby i Oslo för som ni ser här så har de en sån på väggen ovanför sina sängar. Fint !


Det här vackra bordet från All in wood har vi hemma i vårt kök i Oslo. Bilden kommer från en butik som heter "Vita hem". Jag tycker att den här dukningen är jätte fin och nu fick jag lust att ställa ett par sånna där blommor på vårt bord då vi kommer hem :-)

Nu ska jag göra Johanna klar för lekparken dit hon ska med sin mormor.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Underbara sänghimel den vill jag med köpa till min dotter hoppas att den finns i Göteborg med.Hoppas att du och din underbara familj får en härlig Torsdag.Jag hoppas att molnen försviner här hemma och att det slutar att blåsa.Jag vill gå ner till sjön och sola och bada med min dotter.Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-17 @ 11:13:21
Postat av: AnnaStina

Hej Madelene! Jag hoppas att ni får en underbar dag med massor av solsken :) och att du får tag i en sänghimel för det är SÅ fint :) Min Johanna är och leker i parken med sin mormor nu och sen ska iväg och träffa våra vänner. Happy torsdag! Kram :)

2008-07-17 @ 11:52:03
Postat av: Lia

ja det huset är verkligen fantastiskt. det har varit med i några filmer också, bland annat en svensk film som jag för mitt liv inte kan komma på vad den heter, men det var en deckare med snyggingen mads mikkelsen..

2008-07-17 @ 12:18:07
Postat av: stämningsfullt

Hej!

Så fina och inspirerande bilder!!

Postat av: madde

Inspirerande bilder, superfint!!!



2008-07-17 @ 22:56:14
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91