Hello torsdag & Hello Kitty! :)


Fint Hello Kitty halsband av
TarinaTarantino.

Godmorgon kära läsare och hello... Kitty! :-)  Jag & Johanna är nyvakna och även om jag är lite trött just nu så är i alla fall shoppinlusten vaken efter att jag hittade detta söta Hello Kitty halsband ;-) 

Här i Oslo skiner solen från en vackert klarblå himmel och det där högtrycket med stort H har verkar ha kommit för att stanna och det är ju bara hur underbart som helst. Så idag lockar sol & bad men samtidigt känner jag att jag vill komma iordning här hemma så jag tror vi blir hemma till Johanna sovit sin nap, vi får se... det är så SKÖNT att inte ha några stora planer utan att kunna ta dagen som den kommer :-)


Gårdagens H&M shopping till Johanna: hårsnoddar & strumpbyxor.

Här kommer dagens som blir lite speciell idag för i går läste jag en intervju i norska ELLE och där sa en person (Mahmouds) följande:

"...det finns inget som heter "att göra fel". Man lär av sina fel och därför är de inte fel. You can not look back and see the future. Du ska inte se tillbaka. Jag har alltid levt livet som det kommer...!"

Detta var SÅ bra sagt tycker jag så därför fick det bli dagens för ofta säger vi "med facit i hand så skulle jag gjort annorlunda..." men det är ju egentligen knasigt att tänka på för vi har aldrig facit i förväg så om man istället tänker att fel man gör bidrar till erfarenheter så vänds de till något positivt och det gör livet härligare :-)

Happy torsdag!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej du underbara.

Önskar dig och Johanna en trevlig Torsdag.

Ha det så jätte bra.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-24 @ 10:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91