Härligaste sommardagen!


Jag & Johanna på båten på väg tillbaka in till stan i eftermiddag.

Idag har vi haft den absolut härligaste sommardagen sedan vi kom hem från Thailand! :-)

Det var FANTASTISKT att åka båt ut till en ö och ligga där och njuta solen hela dagen och Johanna badade och ja, jag ska berätta mer sen för vi kom hem för bara en liten stund sedan så vi har precis ätit makaroner med korv (svensk falukorv! mums!) óch nu ska jag hoppa i duschen så jag får av mig bikinin. :-)


Så här såg båten ut som vi åkte Tur & Retur idag. Det tog ca 15 min varje väg.

Hoppas, hoppas att detta UNDERBARA sommarväder och den härliga värmen håller i sig för precis så som vädret varit idag får det gärna vara heeeela sommaren!

Jag återkommer snart och önskar dig en riktigt mysig kväll så länge!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: KarolinaN

Ja visst blir allt lätt lite härligare nu när vi fått finare väder igen! Här uppe har det ju regnat i veckor känns det som:( Vilken lämlig tur med bara en kvart tur o retur till stranden! Här har det också badats idag fast i pool:)så skönt nu när tvååringen kan "guppa omkring" med armkuddar, vilken uppfinning! Kram!

2008-07-03 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91