Happy day!

 
Det är inte bara Fergie som lanserat en egen sko-kollektion i dagarna, det har även Miss.Hilton gjort.  Och på tal om egen business...  Businesswoman Ivanka Trump ser riktigt classy ut i denna outfit. (men jag är överraskad över att inte väskan & skorna matchar.?.)

Kunde inte låta bli att lägga ut ett till inlägg innan jag går ut i solen för jag blir så blogginspirerad av alla era trevliga kommentarer! :-)


Lauren Conrad och en väldigt SNYGG väska !


Den här reklamen för det danska barnkläder märket "Holly" är ju bara hur söt som helst! Kolla in jackan i Chanel stil.. den  passar fint på Johanna om ett par år ;-)

Nej , mina kära vänner - NU ska här solas !
 
Önskar dig en riktigt HAPPY day! :-)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gillade också Lauren Conrads väska...men det är svårt att inte gilla väskor :)



/Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91