Hahaha..!


På väg hem från Lotta & Co igår kväll....

Oh my - jag HAR verkligen semester nu och är ju bara TOTALT dagvild då jag är här hemma hos familjen och bara myser lika mycket varje dag :-) Det är ju SJÄLVKLART lördag även här i Luleå ! hahaha :-)  Snurrig är jag ;-)

Nu säger min mamma "varsågoda!" här. Dags för middag. Dagarna går FORT och vi har det hur mysigt som helst nu när JIG är här tillsammans med oss.

Försöker blogga mer senare om jag får tillfälle. Ville bara säga hej och att jag tänker på er alla underbar läsare och önska er den trevligaste LÖRDAGSkvällen!

Kram på er ! ♥

Kommentarer
Postat av: karin

detsamma till dig o hela familjen,själv är min semester slut nu,börjar jobba på måndag,går så fort så fort,så nu ska jag verkligen njuta denna lördagkväll med familjen o ett glas vin eller två.Många kramar.

2008-07-19 @ 19:55:14
Postat av: Atena

JAG börjar min semester på måndag morgon.Börjar mitt sista pass imorrn kl. 1600 och slutar imorrn 0730 för 4!!! veckors ledighet!! JIPPI!

Känns behövligt.

Ha en skön lördagskväll ihop med famolj och släkt, det tänker jag ha iaf. ;)

2008-07-19 @ 20:11:18
Postat av: Atena

Lika snurrig jag :) Inte går jag av imorrn utan på måndag morgon :)

2008-07-19 @ 20:13:02
Postat av: Marie

Vilken härlig bild. Du är alltid så fräscht klädd!

Jag måste fråga dig....du skrev om något fräscht hotell i Bangkok. Vad hette det ? Det var väldigt modernt/ design . Vi ska till Bangkok och vi måste boka 2 nätter hemifrån och det hotellet verkade så läckert. Hoppas du hinner svara mig! Kram

2008-07-19 @ 20:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91