Göteborgs shopping.


Jag köpte den ena Lexington kudden/puten i Stockholm och eftersom jag måste ha symetri på allt så var jag bara tvungen att köpa en till... Kuddarna / puterna "bor" nu i vår säng. (från NK i Stockholm & Grandma's i Göteborg).

Efter att Johanna börjat sova i sin egen säng på sitt eget rum så har jag slutat att somna då jag nattar henne eftersom jag inte lägger mig ner i en säng och läser boken. Trodde jag ! För i kväll lyckades jag tydligen somna sittande i fotöljen i värsta obekväma ställningen och vaknade nyss. Crazy! ;-)

När vi var i Göteborg i helgen så bodde vi helt perfekt ! För det första var hotellet - som jag redan skrivit flera gånger - absolutely fabulous :-) och för det andra så låg det mitt i city med super nära avstånd till mina favorit butiker. Och det passade oss riktigt BRA för vi hade ganska lite tid till shopping eftersom vi skulle till Liseberg.


Jag & Johanna på shopping i Göteborg i lördags. Vi hade precis besökt en favorit butik som heter "Papeterie" där jag shoppat presenter .

Så - jag & Johanna gick på stan ett par timmar när JIG hade businessmöte (hans företag är placerat i G-borg) och här ser ni vad som fick följa med oss hem.


Den söta lampskärmen till Johannas rum ska jag shoppa fot till på Ikea. Doftpåsarna "Laundry Linen" doftar underbart GOTT . Allt från butiken "Grandma's".


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskar just dom kuddarna från Lexington har dock inte hittat dom här i min stad:( Superfina!

Ha en fin tisdag!

Postat av: Princess Jessica

Sötnos !

Precis en sån lampskärm har min sessa i sitt rum :)

Önskar Er en UNDERBAR dag !

Kramisar :)

2008-07-29 @ 09:31:40
Postat av: Linnéa

Oh dom är sååå fina kuddarna. Har dom själv i beige i vår vita soffa underbara!!

Lexington är ett ljuvligt märke, man kan knappt ¨få nog :-)



Kram och tack för en alltid lika fantastisk blogg du förgyller min dag :-)



2008-07-29 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91