Godmorgon mina bloggisar!


Tavla från Bjørg Thorhallsdottir.

Idag tycker jag att den här bilden passar utmärkt för jag vill att ni ska veta att jag är så glad över att jag har er bloggläsare så därför skålar vi för OSS! = mig och er läsare ! :-)

Johanna väckte mig kl. 09 och vi har myst med Nyhetsmorgon på TV4 på morgon vilket passar perfekt en regnig dag som denna. Egentligen känns det ganska skönt att det är så dåligt väder ute för då kan jag använda dagen till att fixa på Johannas rum så inget ont som inte har något gott med sig ;-)


Det har ju varit "Mamma Mia" feber i Sverige i helgen och nog är det ju ganska fantastiskt att ABBA är det de flesta i världen förknippar med Sverige. Tänk vilken underbar känsla det måste vara för Björn & Benny ! (och för tjejerna så klart)

Här kommer dagens:

"Framtiden kommer av sig själv, men framstegen måste vi göra själva."
/Ur "Klokboken".

Själv har jag en ambition av att närma mig mitt nya prosjekt idag.. ska lägga en order... ! :-)

Hoppas att du vaknat pigg och att du får en riktigt mysig söndag oavsett vad du ska göra !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej.

vill önska er en trevlig söndag.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-06 @ 12:12:17
Postat av: Lissan

Hej Anna-Stina, har en fråga till dig....den vackra kristallkronan du har i taket på bilden där du visar din nya H&M-klänning...var kommer den ifrån, om man får lov att fråga? Den var så söt!

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilken vacker tavla!

2008-07-06 @ 12:30:57
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91