Dagens tips!


Presentpapper & band från Åhlens och bokstav från Panduro Hobby.

Jag kom på att det ju är EVIGHETER sedan jag gav er ett "dagens tips" (jag får skärpa till mig) så HÖG tid för det nu :-)

Så här såg paketet som jag gav till Kjersti ut och mitt tips är det "K" som jag hängt fast på rosetten. Jag har köpt alla bokstäver & siffror på Panduro Hobby och de är super fina att dekorera paket med. Bokstäverna finns i olika utföranden och just den här är lite tjockare "papp".

Att göra vackra paket är ett nöje! :-)


Kommentarer
Postat av: louise

fint!:)

Postat av: Marias Kakburk

Tjusigt, tycker att man ska tänka på fina paket på samma sätt som man tänker på det som är inuti, 2 presenter i en:)!



Önskar er en underbar kväll:)

2008-07-23 @ 19:40:06
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91